NU

Mai îngăduie-mi, Doamne, o necunoscută întâmplare,
Am să-i dedic poeme până când ochii mei răzvrătiți în uimire
Iedera îi va acoperi roată - roată cu înfrigurare.

Când nebunia din ochiul tău stâng doarme,
Un circ de nerăbdări ascunse, o arșiță infinită în mii de răni,
Nevindecată mă aleargă până-n zori,
O umbră , ca să scriu colorat cum exist.
Sunt un spațiu alb lângă fereastră
Care încă te mai așteaptă,
Un vid deghizat în om, nu o ființă umană,
Te simt aproape când tu nu mai ești,

Primitiv gândul meu te caută disperat cu gesturi viclene,
Refuzând să vadă durerea mea renăscută,
Enigmatic spectacol al umbrelor când pictezi
Azurii depresii pe umărul meu.

Bine că mi-am ferecat zorii și am plecat.
Iubirea trebuie să crească și eu să scad.
Nimic nu-mi lipsește pentru a fi fericită, dar
Eu știu că nu sunt, trăiesc așa cum visez: singură.

Încă nimic n-are nevoie de mine,
Numai hăul obsedant, divizat în mine și în tine
Cuprinde o neliniște zigzagată: viața.
Aici, acolo-n amintire topesc șoaptele
O, voi, imaculatele!