Dragi cetitori

Dragii mei cetitori, vă anunț că sunt atât de fericită că aș putea să sar până la etajul 10 al căminului, iar apoi să fac bungee-jumping numai așa for the fun of it. De dragul artei, am să vă spun de ce mi-am schimbat starea de spirit cu 390 de grade.. e atât de cald afară chiar și seara încât mă simt și eu caldă, o ființă normală fără a fi rece și vânătă tot timpul (asta mi se întâmplă din cauza vaselor mele de sânge ce se tem să mai lase sângele să treacă prin ele). Cine știe, poate chiar sunt un vampir că tot ei sunt în tendințe în cultura weceistică...recunosc cu dispreț că și eu mi-am aruncat ochii pe anumite cărți cu vampiri, dar numai de dragul pozelor colorate frumos pe o copertă tare. Dacă vrei o carte așa de fițoșenie îți iei una cu o copertă ce are înscris Vampire/ Monster/ Hobbit pe ea și o pereche de ochelari cât fățăul și te poți considera unul dintre cei aleși. Eu mă întorc la „Principele” de Machiavelli și stabilesc planuri pentru a cuceri lumea cu grație și dezinvoltură (muhahaha!!!).