Carnețelul de note

Liste peste liste cu filme, muzică și alte ingrediente din bucătăria fiecăruia se ascund în carnețele cu note. Eu am păstrat fiecare carnet în care îmi notez toate absurditățile ce nu se sfiesc să își facă loc prin celulele mele nervoase. În carnețel nu uit să îmi trec chiar și visele (a se citi coșmarurile)... mă ajută să îmi dau seama ce se mai preumblă prin subconștientul meu... Deși în mare parte visez cu ochii deschiși, nu pot să notez chiar totul. Până și pasta pixului are o limită... și aș cumpăra carnete colorate multicolore și pixuri șmechere ce nu te faci ca un porc când scrii cu ele...dar... Mereu trebuie să faci câte un compromis: nutella în schimbul pixurilor inoxcrom, pâine în locul țigărilor, stabilitatea creierului în loc de crize apersonale și tot așa. Prefer carnețelul de note și taskuri tăiate adânc cu pixul decât aceste gânduri scrise virtualicește. Nu de alta, optimista din mine incurabilă (sîc!) speră că lumea va reveni la note scrise, scrisori de mână și înjurături frumos trase pe hârtie. Mai lăsați-mă cu ecologia și cu salvatul hârtiei ! Întotdeauna să preferați textura și mirosul hârtiei chiar de e un post- it ce îți spune sublim rău de tot: Azi nu uita să ..............................