Marea Mărțișoreală

1 Martie a adus soare, zâmbete și bineînțeles o căruță de mărțișoare în magazine, pe tarabe, tărăbuțe și chiar pe toate străduțele dosite printre blocuri. Mărțișoare colorate, de hârtie creponată, chinezării de 2 lei 50 , o multitudine de zambile congelate și o groază de șnururi albe cu roșu. Marea Mărțișoreală este în toi și chiar pentru întârziații ce au uitat cadoul potrivit o floare degerată îi așteaptă într-un colț al străzii gata de a fi adoptată. Aș minți cu înverșunare dacă aș spune că nu îmi plac mărțișoarele însă mă întreb: oare la ce folosesc? Dacă nu primesc mărțișor de la tine înseamnă că nu ții la mine? Poți primi marț chiar și de la cineva care te ignoră intensiv, dar care ca un gentleman s-a decis din buzunarul său generos să cumpere tot felul de dichisuri cu aer de primăvară. Așa că prefer să ignor busculada ce se ivește de 1 Martie și să mă gândesc la ce voi face pe viitor. Am atâtea planuri mărețe și sper ca noua lună să îmi aducă putere de muncă ! Noroc și voie bună tuturor !