Personală

Săptămâna asta nu am avut chef de nimic. Nu ştiu ce au făcut alţii şi , sincer, nici nu mă interesează, dar eu m-am bucurat de compania mea. Am constatat că mă simt parcă mai bine în singurătate. Mi-am relaxat nervii întinşi după o perioadă de constatări, decizii şi incertitudini. Câteodată stau şi mă gândesc că mai bine aş fi fost un idiot, fără gânduri care să-mi provoace insomnii, fără idei trăznite, fără conştiinţă...ce bine ar fi...Poate atunci m-aş odihni cu adevărat. Dar vreau asta? Bineînţeles că nu ştiu. Vacanţa m-a obligat într-un fel să reflectez şi să realizez că nu ştiu ce vreau, nu cunosc totul, deşi îmi doresc.
Deci, aşadar şi prin urmare, eu o iau pas cu pas şi voi schimba în următoarele zile formatul postărilor ca şi al blogului la recomandarea unui amic (cel puţin voi încerca).
Thanks David for your suggestion!