Reîntoarcerea

-Când ne putem vedea din nou ?
-Până când poţi aştepta?
Ce puteam să-i răspund la o astfel de întrebare, Georg? Putea fi o capcană. Dacă răspundeam "două sau trei zile", puteam părea prea nerăbdător. Dacă răspundeam "toată viaţa", putea crede că ori nu eram îndrăgostit sincer de ea, ori că, pur şi simplu, nu eram cinstit. Aşa că trebuia să găsesc o cale de mijloc şi i-am spus:
-Pot aştepta până când inima îmi va sângera de tristeţe.
Mi-a zâmbit şovăielnic. Şi-a trecut uşor degetul peste buzele mele şi a spus:
-Şi asta ce înseamnă?
Am dat din cap în disperare de cauză şi am hotărât să-i răspund exact aşa cum stăteau lucrurile:
-Poate doar cinci minute.
Deşi vizibil mulţumită de răspunsul meu, mi-a spus în şoaptă:
-Ar fi bine dacă ai putea rezista ceva mai mult...

Un fragment din "Fata cu portocale" de Jostein Gaarder care sper să vă reţină atenţia câteva minute iar data viitoare sper să vă încânt cu ceva scris de mine.