Fara titlu* chiar nu are rost...





Sus am postat doua videoclipuri cu ceicare au castigat Eurovisionul. Asa cum stiti sau ati aflat, ieri seara a fost Eurovisionul si Noaptea muzeelor. Am vizitat si eu Muzeul judetean, iar parerea mea o puteti afla pe Antena 1 locala la 4:45. Oricum acum sunt obosita, racita (sinuzita bat-o vina!) si bineinteles scriu pe fuga. Eurovisionul mi s-a parut ca o papusa gonflabila, prea multe piese tampite(vezi Irlanda) care nu aveau ce cauta in finala. Orice om cu o ureche, nu neaparat muzicala, a fost...nici nu gasesc cuvantul. Mie mi-au placut piesele din anii trecuti, dar observ ca cu trecerea anilor ele ajung sa fie mai mult niste fasaieli cu iz de dans. A fost ultimul meu Eurovision...anul viitor aceste maruntisuri nici nu cred ca o sa ma mai preocupe. Atunci de ce imi plac acum? Probabil fiindca este o competitie muzicala, dar si geopolitica. Asa poti afla care tara te apreciaza, careia ii place melodia etc. Imi amintesc ca anul trecut am urmarit toata noaptea cu inflacarare, stegulet si toate cele prestatia Paulei Seling cu Ovi. Nu stiu ce aveau ei fata de Hotel Fm, dar cred ca a fost o combinatie ideala, chimia dintre ei era evidenta, amandoi aveau sarm si bineinteles, asa cum europenii au remarcat si au facut chiar un top pe tema asta: Paula este foarte frumoasa, iar anul trecut chiar s-a calasat pe locul 2 al frumusetilor de la Eurovision. Mi-a amintit un pic de Ruslana. In fine, totul e bine cand se termina cu bine, inclusiv aceasta postare.