Eu

Omul (a se citi Florina) incearca toata viata sa faca ce e mai bine pentru el. Nu este un act de egoism. Acesta stie ca daca se simte bine poate percepe altfel viata, isi poate crea imagini corecte, foarte apropiate de adevar despre ceilalti. Acest lucru imi permite si mie, ca si tie sa traim in armonie cu sine si cu ceilalti (ce o mai fi insemnand si asta, nu stiu, dar suna frumos). Mai pe scurt: are nevoie de liniste. Cateodata e bine sa mai stai si in singuratate, sa te dezici de toate gandurile, sa-ti calmezi mintea si sa te regasesti. Eu mereu am fost o persoana mai singuratica ce nu a avut nevoie niciodata de nimeni, nu am fost dependenta de unii sau altii, am stat singura mai tot timpul, chiar daca era cineva si ma supraveghea cand eram mica sa nu fac tampenii (oricum le faceam, fiindca eu mereu am facut ce mi-a placut, dar nu am fost totusi alintata-nu stiu ce echilibru invizibil a creat mama, dar se pare ca a reusit). Eu sunt asa si nu ma voi schimba pentru nimeni...


Roxette - Spending my time de Stella78