Leapşa

Răspund la leapşa dată de doamna profesoară Stan Loredana printr-o listă a activităţilor care îmi plac. Poate aşa mă veţi cunoaşte mai bine, dacă nu v-aţi dat seama ce figură sunt. Să ştiţi că nu le-am ierarhizat, sunt într-o ordine "dezordonată".
1. Să citesc o carte bună până noaptea târziu.
2. Să ascult cântecul vrăbiuţelor de la fereastra mea.
3. Să mănânc ceva bun făcut de mama.
4. Să mă răsfăţ cu un cappuccino.
5. Să fac pe cineva să zâmbească.
6. Să mă uit la un scurt metraj sau să fac chiar eu unul.
7. Să fac un "desen" pe caietul meu de însemnări zilnice.
8. Să vorbesc şi să mai scriu şi ceea ce gândesc.
9. Să mă relaxez la mamaie, hrănind animalele.
10. Să mă duc la mânăstire.

I. Copiaţi imaginea pe blogul dvs.
II. Scrieţi o listă cu zece lucruri care vă plac şi încercaţi să faceţi unul astăzi.