Dumnezeule....Ai şi tu nişte idei...

Aceste gânduri îmi treceau prin cap atunci când am fost la Olimpiada de limba română. M-am jucat cu valenţele conotative ale cuvintelor, am râs cu fetele din lot de am încă dureri de burtă şi am rezistat presiunii ochilor celorlalţi. Premiul special pentru capacitatea de sinteză mă face să cred că e ceva, ceva şi în capul acesta, al meu. (Glumesc, bineînţeles, ştiu bine ce pot, cât am lucrat pentru acest premiu, la câte am renunţat şi ce am vrut să realizez.)

"Până să ajungi la un succes (cu S mare), va trebui să treci prin numeroase eşecuri sau semieşecuri. Deşi norocul contează atât de mult, cert este că, atunci când un om a lucrat o viaţă întreagă la o chestiune promiţătoare, trebuie să aibă un deosebit ghinion pentru a nu ajunge la rezultate cu adevărat valoroase." (G. Thompson -Premiul Nobel pentru Fizică)

"Am dat lui Moise al meu nu trăsăturile lui Moise făurit de Michelangelo, ci chiar cele ale lui Michelangelo însuşi (...)ca să întruchipez în el artistul aprig lucrând din greu, cu preţul unor înfrângeri descurajatoare. " (Thomas Mann- "Cum am scris Doctor Faustus")