Voyeurist

"Voyeurist" e primul cuvânt care îmi vine în minte când mă gândesc la el, la cel care se interesează de viaţa altora. Lăsând la o parte sensul strict sexual al cuvântului, eu îl atribui şi celui atotcunoscător al tuturor mondenităţilor, ştirilor şi bârfelor de tot felul. Zilele trecute am făcut greşeala (mare greşeală!) să deschid televizorul pentru a mă relaxa un pic, după ce mi-am prăjit creierii la 220 cu fantastica noastră limbă şi literatură română. Ce am văzut ar fi şocat pe orice om normal! Nişte fiinţe, căci nu le pot numi oameni, dezbăteau o problemă interesantă pentru ţară: Mariana Zăvoranu se va împăca cu Oana. Cei care nu cunosc aceste progenituri ale naturii să nu se împacienteze, după câteva minute afli cam tot despre ele, inclusiv ce lapte au supt de la mama lor... Nu mă mai surprinde nimic pe lumea asta graţie vieţii care mi-a înfăţişat diverşi nebuni, dar chiar nu am înţeles de ce acest subiect este tratat cam pe toate canalele de televiziune (excludem posturile de muzică şi de documentare ce s-au distanţat de acest subiect esenţial vieţii de toate zilele). După experienţa care m-a readus la normalitatea traiului în România, land of choice, neuronii s-au pus în mişcare şi am zis: Voyeurist- aşa este cel care face rating posturilor obscure. Bine că am biblioteca la discreţie şi îmi pot alege orice vreau să citesc decât să văd toţi retardaţii mental la TV. Televizorul a omorât poporul !


Apropo de cutia cu imagini, pe TVR1 (duminică , ora 18:00) sau pe TVR Cultural se difuzează emisiunea "50 de minute cu Pleşu şi Liiceanu", o gură de aer proaspăt în mocirla spaţiului televizat.

Kenneth Frazier, Woman with a rose


Mă întreb aşa în mintea mea, gândind cu neuronul meu singuratic: De ce ne pasă de viaţa privată a altora? De ce mereu ne comparăm cu alţii? Tot făcând comparaţii inutile, ajungem să nu ne mai bucurăm de propriul nostru prezent, să trăim în trecut, visând la viitor! Haideţi să ne mai gândim şi la noi puţin, nu strică să fim şi egoişti câteodată!!!