Din comoditate

Cu o oră în urmă mă gândeam că nu am mulțumit oamenilor ce mi-au trimis recomandări, o bătaie pe umăr de „hai, mai scrie!” și evident, celor ce din curiozitate au citit ce am scris pentru prima oară. Vă spun tuturor: „mulțam fain!”. Gata cu mulțumirile ca la teatru! E vremea să mai mergem prin labirintul gândurilor. Ca un iubitor al literelor șugubețe câteodată eu nu mai fac diferența între ceea ce s-a întâmplat de fapt și propria mea memorie. Drept să vă spun, îmi amintesc lucruri disparate ce întregesc puzzle-ul. Sufăr de Alzheimer fictiv. Am o întreagă antologie de emoții de care croșetez un eveniment sau o persoană. Tu cum îți amintești ceva? Mai uiți ceva și îl construiești din nou cu ajutorul prietenilor? Eu asta fac, memoria mea de pește are nevoie de oameni care să rețină pentru mine. :)  Din comoditate.


MULȚAM  FAIN! ;)