Sulfuri

Nici dracul nu mă știa în al său lăcaș.

Umblam cu pantalonii evazați

Și niște converși uzați.

Nu mâncasem decât zeamă de clopot cu un pic de osânză;

Aveam 19 ani și gura ferm acoperită cu o pânză;



Trăgeam de picioare prinse în mii și mii menhire,

Câte-un glas mereu mă îmbia cu vorbe de caterisire.

Frăgezimea beznei se împreuna cu lumina bețivă,

- Iar eu eram la mijloc -

De parcă ar fi existat vreo alternativă

Între raiul încarcerat sau

Iadul cu înverșunare refuzat.


O, lume- joc și joacă!

Viața mi-e neclară!

De ce vârsta se poartă ca o adversară?

Și nu fug! Nu! Nu fug!!

În stânga am berea, iar în dreapta anafura,

Agheasma o beau doar vinerea,

Mațele însă îi resping acritura.

Privesc la o gutuie ruptă-n colțuri spiralate,

Prin spatele meu se perindă câmpii-

Halucinații ambientale

În zilele ce sunt fără îmbrățișările tale.