La mulţi...!

La mulţi ani, tuturor profesorilor şi elevilor de Ziua Educaţiei !


Ştiţi care este secretul vieţii profesorilor? (un banc primit de mama)


Un medic a ieşit la plimbare şi a văzut o băbuţă stând pe o bancă fumând o ţigară. Medicul i-a spus:
"E imposibil să nu observ fericirea de pe chipul dumneavoastră. Care este secretul dvs? “
Ea îi răspunse:
“Sunt profesoară, nu mă culc până la 2 noaptea, timp în care concep situaţii didactice şi fac programe şcolare, mă trezesc pe la 6 dimineaţa ca să ajung la timp la servici.
Nu fac sport, nu mă distrez şi nici nu am viaţă socială. La sfârşit de săptămână lucrez întruna revizuind noi strategii de învăţare pentru elevii mei, evaluări, elaborez material didactic, şi dacă e sărbătoare, de asemenea , nu iau micul dejun, prânzul şi nici cina pentru că nu am timp.
Sunt mereu stresată din cauza reformelor din învăţământ, termenelor de predare a documentaţiei şi a vizitelor inspectorilor.
Medicul i-a răspuns:“E extraordinar! Nu pot să cred. Ce vârstă aveţi??”


"34", îi răspunse băbuţa.



***Ce bine ar fi să nu fie adevărat...