Despre mine

După lupte seculare care au durat 19 de ani, a venit şi Muza pe la mine o dată cu Speranţa. Nu mai prelungesc aşteptarea şi vă spun doar atât: am luat locul I (9.75) la Concursul "Ion Barbu- Dan Barbilian". Cristina Enache de la clasa a XI-a F a luat tot premiul I cu nota 10. Şi dacă nu mă credeţi, fiindcă nici eu nu am crezut la început: http:// www.scoala5calarasi.ro/barbilian/romana2010.doc

sau
Vom primi medaliile de aur şi diplomele zilele următoare (sper sa fie vorba doar de câteva zile şi nu săptămâni).
Ar trebui să ţin acum un discurs ca la premiile Oscar, dar mă voi rezuma doar la o înşiruire a oamenilor care m-au ajutat să ating această performanţă, deşi sunt sigură că ei poate nici nu ar vrea să fie numiţi (din prea multă modestie):
Dumnezeu şi îngerii mei (mi-au dăruit un cadou special pentru ziua mea)
doamna profesoară Stan Loredana(citatele în limba latină au fost o mină de aur), domnişoara profesoară Buciu Doina, domişoara inspectoare Grigorş Simona şi fosta mea profesoară de limba şi literatura română Oprea Simona (Franga) , pentru că dumneai mi-a clădit o fundaţie puternică şi mi-a insuflat dragostea pentru citit.
Nu trebuie uitate persoanele cele mai dragi mie: M&M (mama şi Mircea).