Mesaje de dragoste din trecut în prezentul erei sms-urilor

Am cules câteva citate care cred că o să vă placă (sau măcar aşa sper). Enjoy!!!

„Niciun bărbat sau femeie din lume nu merită lacrimile tale, iar acela care le merită nu te va face să plângi.”/ Gabriel Garcia Marquez

„Dragostea adevărată e credinţă oarbă, umilinţă fără preget, supunere desăvârşită, încredere şi dăruire împotriva ta însuţi, împotriva lumii întregi. Dragostea înseamnă să îţi dai inima şi sufletul întreg celui care ţi le va zdrobi.” / Charles Dickens – „Marile speranţe”

„În fiecare noapte te scot din inima mea şi în fiecare dimineaţă te găsesc acolo la loc.” /replică din filmul Pacientul englez

„În aritmetica iubirii , unu plus unu fac totul , pe cînd doi minus unu este egal cu zero.” / Mignon McLaughlin

„Opreşte trecerea. Ştiu că, unde nu e moarte , nu e nici iubire , şi totuşi, te rog: opreşte ceasornicul cu care ne măsori destrămarea.” / Lucian Blaga

„Cu cât îţi voi greşi , te voi iubi.” / Adrian Păunescu

„Fără tine-i cumplit, fără tine mi-e greu,
De n-ai fi tu cum eşti, eu n-aş rămâne eu,
Să-mi aduci ierni de iad, să âmi dai toamne reci,
Să mă-njuri , să mă-nşeli, dar să nu poţi să pleci.” / Andrei Păunescu


Dacă ar cădea câte o stea de fiecare dată când mă gândesc cu dor la tine, atunci în curând nu ar mai fi stele pe cer. Dacă deseară te vei uita la cer şi nu vei vedea nici o stea, să ştii că este din vina ta, pentru că m-ai facut să te iubesc atât.